Vlucht naar Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marco - WaarBenJij.nu Vlucht naar Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marco - WaarBenJij.nu

Vlucht naar Auckland

Door: Marco

Blijf op de hoogte en volg Marco

13 Februari 2016 | Nieuw Zeeland, Auckland

Vandaag zou ik naar Auckland vliegen. Na het uitchecken bij het hotel ging ik naar de metro. Toen ik bij het perron voor de metro aankwam vertrok de metro net, dus ik kon nog net op tijd opstappen. Er bleken wel veel vrouwen in de metro te zitten en hij was roze van binnen. Een vrouw vertelde me dat dit het vrouwendeel van de metro was dat ze blijkbaar in Dubai hebben en dat ik een boete kon krijgen als ik hier bleef, dus ging ik maar snel naar het mannendeel. Twee haltes verder kwam ik erachter dat ik ook nog eens de verkeerde kant op ging, vrij dom. Ik ben snel overgestapt naar de andere richting en had gelukkig nog genoeg tijd voor het inchecken voor het vliegtuig. Ik vloog met Emirates, die het beste tv-systeem schijnen te hebben, dus ik heb de hele vlucht seizoen 1 van Better Call Saul en daarna de Martian gekeken. Na 14 uur was er een tussenstop van 2 uur in Brisbane (14 februari, 6 uur ’s ochtends lokale tijd bij aankomst). Vervolgens ging ik met een vlucht van 3 uur naar Auckland in Nieuw-Zeeland. De grasheuvels van Nieuw-Zeeland kwamen in zicht en we kwamen we daar 2 uur ’s middags lokale tijd aan. Ik ging ik met de bus naar Auckland om daar in het centrum tussen de kantoorgebouwen in het Nomads hostel te blijven voor een nachtje. In mijn kamer waren drie Deense meisjes, Tom (een Nederlander) en Sophia (een Duits meisje). Tom had al wat eten, dus ik at wat pasta met Sophia. Het eten is hier vrij duur en vooral de prijs van zuivel verraste me. Ik moet maar niet te veel zuivel eten komend halfjaar.

  • 22 Februari 2016 - 17:43

    Sander:

    Haha Kwarco, wordt het toch tijd om af te kicken van al die kwark ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marco

Actief sinds 03 Feb. 2016
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 7443

Voorgaande reizen:

10 Februari 2016 - 31 Juli 2016

Half jaar studeren in Wellington, Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: