Vliegreis en aankomst in Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Marco - WaarBenJij.nu Vliegreis en aankomst in Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Marco - WaarBenJij.nu

Vliegreis en aankomst in Dubai

Door: Marco

Blijf op de hoogte en volg Marco

11 Februari 2016 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Gisteren heb ik mijn moeder, mijn zusje en Maaike uitgezwaaid op Schiphol. Ik vind het wel jammer dat ik iedereen een half jaar moet missen, maar ga denk ik ook een heel vet half jaar tegemoet.

Na het uitzwaaien stapte ik aan boord van de grote Airbus 380 van Emirates die blijkbaar van alle luxe voorzien is. Ik heb lekker genoten van de maaltijden en kon ook nog even twee uurtjes slapen met het nekkussen wat ik gekregen had van mijn zusje. Alles ging verder gelukkig zoals gepland. Ik heb al mijn spullen nog en voel me verder ook prima :).

Ik zit nu in mijn hotelkamer in Dubai. Het is hier zelfs in de winter lekker warm (22 graden). Hier in Dubai lijken er vooral zakenmensen (vooral mannen) te zijn, maar hier is het natuurlijk ook gewoon een werkdag. Verder las ik net dat ik een 8 had voor het laatste tentamen, daar ben ik erg blij mee, want nu weet ik dat ik alle tentamens gehaald heb. Straks ga ik er maar eens op uit om wat te zien van Dubai :).

Bedankt voor alle hulp met de reis de afgelopen tijd! Ik zal binnenkort weer een reisverslag uploaden als ik echt wat beleefd heb.

Tags: vlucht, dubai

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marco

Actief sinds 03 Feb. 2016
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 7459

Voorgaande reizen:

10 Februari 2016 - 31 Juli 2016

Half jaar studeren in Wellington, Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: