Internationale oriëntatie en harbour cruise - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Marco - WaarBenJij.nu Internationale oriëntatie en harbour cruise - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Marco - WaarBenJij.nu

Internationale oriëntatie en harbour cruise

Door: Marco

Blijf op de hoogte en volg Marco

23 Februari 2016 | Nieuw Zeeland, Wellington

Vanuit Stafford House in het centrum van Wellington vertrokken we 's ochtends 8 uur samen naar de oriëntatie op de Kelburn campus op de heuvel. Hier zitten de meeste universiteitsfaciliteiten en heb ik drie keer in de week het vak Introduction to International Relations. Deze campus ligt op maar 20 minuten lopen van Stafford House, maar een derde van de loopafstand is wel steil de heuvel op. De campus is erg netjes en lijkt een beetje op het Duisenberggebouw in Groningen. We hadden wat colleges met alle tips over hoe het studeren aan de Victoria University of Wellington gaat, waar je als student terecht kunt en moesten daarna de vakken laten goedkeuren voor de officiële inschrijving. Daarna een tour over de Kelburn campus en de Pipitea campus gevolgd. Deze campus zit in de oude overheidsgebouwen en het station van Wellington en is op 5 minuten lopen van Stafford House. Hier heb ik de drie bedrijfskundevakken Organisational Behaviour, Principles of International Business en Finance. 's avonds na het eten ging ik samen met flatgenoten nog op harbour cruise door de baai van Wellington, dit was gratis geregeld door Stafford House, erg leuk!