Vlucht naar Wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Marco - WaarBenJij.nu Vlucht naar Wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Marco - WaarBenJij.nu

Vlucht naar Wellington

Door: Marco

Blijf op de hoogte en volg Marco

22 Februari 2016 | Nieuw Zeeland, Wellington

Vandaag zou ik naar Wellington vliegen om daar eindelijk weer een vaste plek te hebben. Ik had al ingecheckt en moest 's ochtends alleen nog mijn boarding pass printen voor de vlucht om om half 2 vanuit Auckland naar Wellington te vliegen. Terwijl ik met mijn ingepakte spullen naar de printshop liep kreeg ik een smsje: de vlucht was 5 uur vertraagd, dus hij zou pas om half 7 vertrekken... Dit was mooi balen, want ik had wel zin om eindelijk in Wellington aan te komen. Uiteindelijk heb ik nog maar wat gezien van Auckland om daarna naar het vliegveld te gaan. Tijdens de vlucht kwam ik nog twee kiwi's (Nieuw-Zeelanders) uit Wellington tegen, die me van alles vertelden over wat ik moest zien rond Wellington. Erg relaxte lui en het voelde als een warm welkom in Nieuw-Zeeland. 's avonds aangekomen in Wellington werd ik gelukkig door een service van de uni opgehaald en via de heuvelachtige straten naar Stafford House, mijn hall of residence (studentenflat) gebracht. Daar aangekomen moest ik wat formulieren ondertekenen en maakte ik kennis met mijn flatgenoten Emily (komt uit de VS en houdt van theater) en Gunn (uit Thailand en studeert economics). We hebben trouwens een wasmachine en vaatwasser :). We konden gelukkig nog wat eten halen bij een ander appartement waar zo'n 10 mensen in een keuken zaten, maar daarna gingen we maar slapen voor de drukke oriëntatie van morgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marco

Actief sinds 03 Feb. 2016
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 7456

Voorgaande reizen:

10 Februari 2016 - 31 Juli 2016

Half jaar studeren in Wellington, Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: